cookies

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Kia SEPHIA II

Używam tego auta od 1999 roku,  silnik benzynowy 1,5L ( 88KM ), ( olej silnikowy Castrol 0W40 - wymiana co 12000-15000 km), skrzynia 5-cio biegowa manualna,  (128 000 km), do tej pory sprawuje się całkiem nieźle. Mogę powiedzieć, że jest autem bezawaryjnym, gdyż w całym okresie użytkowania nie było większych problemów .
Pierwszą awarią było odklejenie się okładzin na tylnych szczękach hamulcowych ( ~55 000 km ),  i chwilę później stukanie w zawieszeniu ( okazało się, że to łączniki drążka stabilizacyjnego wraz z tulejami gumowymi, które trzeba było wymienić ) no i z pół roku później elementy gumowe "sinnenbloki" wahaczy ( wymiana tylnych wahaczy i poduszek przedniego zawieszenia - koszt około 320 zł ) jakieś dwa lub trzy lata temu palił się bezpiecznik deski rozdzielczej - diagnozy były różne ( uszkodzenie pompy paliwa, zwarcie deski licznikowej, zwarcie w instalacji elektrycznej puszki bezpiecznikowej ) okazalo się jednak że usterka była prosta lecz trudna do znalezienia był to przetarty przewód od czujnika biegu wstecznego klocki hamulcowe
i szczęki jak na razie 2-gi komplet.
W zeszłym roku niestety pojawiły się ślady korozji na progach ( wymiana na nowe - koszt  800 zł ) no i łączniki drążka stabilizatora znowu zaczynają pukać ( trzeba będzie wymienić - tylne z wymianą 90+50=140 zł).


Opinie innych użytkowników tego i starszego modelu można poczytać tutaj --> INNE OPINIE o KIA Sephia

                                                            MOŻE SIĘ PRZYDAĆ  - po rosyjsku ale od czego jest translator ?



1 komentarz: